Affaldsdatasystemet

En webbaseret database

Transportører er forpligtiget til opsamling og indberetning af data vedr. transporteret affald.

Fra og med 2010 indberettes til det centrale Affaldsdatasystem, hvorimod der tidligere blev indberettet til forskellige udvalgte kommuner vha. ISAG-systemet.​​

​A/S Skræps Vognmandsforretning af 1927 er godkendt affaldsindsamler og vi sørger for den lovpligtige affaldsindberetning.

Information

Affaldsdatasystem

Tømnings-intervaller

Affaldsdatasystemet er en webbaseret database, der samler informationer om affaldsstrømme i Danmark. Virksomheder, der tager ansvar for behandling af affald, har ifølge bekendtgørelsen om affaldsdatasystemet, indberetningspligt overfor Affaldsdatasystemet. Ved indberetning skal de angive, hvor de har modtaget affald fra, hvilket affald der er tale om, og hvordan affaldet skal behandles. Virksomheder, der indberetter affaldsdata, kan redigere og fremsøge egne affaldsdata, mens en række affaldsdata er offentligt tilgængelige.

Læs mere om affaldsdatasystemet:

Affaldsstamkort

​ISAG-systemet og affaldsstamkort er erstattet af Affaldsdatasystemet fra 2010, men nogle virksomheder anvender fortsat affaldsstamkort f.eks. til planlægning og registrering af affaldsproduktion, hvorfor vi fortsat tilbyder udarbejdelse af affaldsstamkort.​

Tilbuddet gælder også affald, hvor vi ikke er transportør.​​

En bæredygtig fremtid

Hos A/S Skræps Vognmandsforretning går vi meget op i at skabe bæredytige arbejdsprocesser og løsninger for vores kunder. Vi yder kvalitetsbevidst rådgivning og service, og vi har et stort fokus på de lovmæssige krav der stilles til håndtering af affald og overskudsmateriel.

Er du i tvivl om sortering, tømning eller afhentning er du velkommen til at kontakte os.

Skriv til os

Har du spørgsmål eller ønsker du at få et uforpligtende tilbud på din opgave?

Skriv din besked via formularen, så vender vi tilbage hurtigst muligt. 

Du kan også kontakte os direkte via nedenstående email eller telefonnummer: